Për sa i përket shërbimeve të regjistrimit të emrave të domainit, Host.al do të dërgojë një njoftim rinovimi përmes emailit afërsisht një muaj dhe afërsisht një javë para skadencës së çdo regjistrimi të domainit. Për më tepër, nëse një domain nuk rinovohet, Host.al do të dërgojë një njoftim rinovimi shtesë brenda pesë ditëve pas skadencës së regjistrimit të domainit. Të gjitha njoftimet e rinovimit do të dërgohen te kontakti kryesor i llogarisë që është e lidhur me regjistrimin e domainit.
Këto njoftime do të përfshijnë një faturë të gjeneruar për tarifën e rinovimit. Ky njoftim nuk do të dërgohet nëse opsioni i rinovimit automatik është çaktivizuar në faqen e domainit. Rinovimi automatik është i lidhur me sistemin tonë të faturimit, i cili do të lëshojë një faturë të re 30 ditë para skadencës së domainit tuaj. Nëse një klient "Çaktivizon Rinovimin Automatik", sistemi nuk do të dërgojë ndonjë faturë për rinovim dhe domaini do të skadojë pa njoftim paraprak.
Sa i përket periudhës së rinovimit, sistemi ynë i faturimit do të përpiqet të ndjekë tendencën e fundit; në fjalë të tjera, nëse një klient regjistroi një domain për 2 vjet, faturën e rinovimit të ardhshme do ta ketë për 2 vjet. Ky periudhë mund të ndryshohet, por do të duhet të hapni një Biletë Ndihme (Trouble Ticket). Klientët gjithashtu mund të zgjedhin periudhën që duan për rinovimin e domainit të tyre.